luni, 9 decembrie 2013

Glob cu solzi-Ornament pentru Pomul de Craciun

Lucrare participanta la cea de-a 22-a provocare verde - Craciunul traditional




In fiecare an am tot adaugat la colectia mea de podoabe pentru Pomul de Craciun altele noi, asa incat am ajuns  sa impodobesc  acum cate 2 brazi odata.
Acest glob a fost facut dintr-o mingiuta din polistiren expandat, pe care s-au prins,cu bolduri, "solzi" din hartie reciclata de doua culori.Fundita si brida de prindere sunt din panglica de 1 cm latime.

4 comentarii:

  1. Am vazut acest fel de glob si din textil...Este tare frumos al tau...@ brazi????Waw...eu nu am cat pentru jumatate de brad :)).O seara minunata sa ai draga Angi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am facut solzi si din panglica, dar acum trebuia sa reciclez cat mai multe materiale si hartie frumoasa de ambalaj se gaseste din plin..Pup!

      Ștergere
  2. <3
    Ce colectie minunata ai draga Angi!
    Tare dor ne-a fost sa te citim si sa iti admiram lucrarile !!
    E foarte frumos globuletul si ma duce cu gandul la un con de brad!!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am si expus colectia in vara trecuta, in holul mare al casei.A fost super..
      Da, seamana cu un con de brad mai ales cele lunguiete,ca am facut si alta forma.Pup, cu drag

      Ștergere