miercuri, 5 septembrie 2012

Concurs COPILARIM

              Postare  participanta la concursul cu tema "Din nou la ...scoala",2 sept- 6 oct 2012 , de pe blogul  Copilarim.blogspot.com

             COPACII DESFRUNZITI

  Scoala generala.Clasa a-V-a B.
Se zvonea pe coridoare ca ni se schimba profesoara de desen.Harmalaie mare.Noi, toti,buluc la usa.
Pst! Vine "Papusica"! Asa i se spunea profesoarei de desen de la clasa paralela, care acum era si prof 'a noastra.Scunda,subtire, intre doua varste,cu o fusta crem, cu nasturi in fata si pictata ca o papusa Barbie.Si buna, linistita..nu stiu daca  asa profesoara cumsecade ar mai face fata la nazdravanii din ziua de astazi.
  Parca o vad....Astazi desenam un peisaj... cu copaci.Ne-am apucat fiecare de lucru , cum s-a priceput.Mie imi placea ce desenasem. Catre sfarsitul orei, a trecut pe la fiecare elev, sa vada  ce a desenat.S-a asezat si in banca mea.. A privit desenul ,a luat guma si s-a apucat sa ...stearga .Si sterge, si sterge , pana la ultima frunza."Ai ceva talent la desen",zice."Sunt mult mai frumosi asa".Nu am putut sa-i raspund.Aveam un nod mare in gat si lacrimile mi se innodau in barba..De atunci, de cate ori am ocazia, desenez copaci desfrunziti.Si-mi plac!



         Vaza cu copac desfrunzit  

4 comentarii:

  1. Trebuie sa spun ca m-a emotionat atat de tare amintirea!!! Mi s-a facut pielea gainii - genul acela de emotie!! iar lucrarea este atat de frumoasa!! Superbi pomii desfrunziti, intr-adevar!
    Multa bafta la concurs si multumim pentru participare:)
    cu drag,
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, ce frumoasa e! Si vaza, si povestea! Succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult,Florentina.Participi si tu,nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles! Cum sa lipsesc? Doar sa prind un pic de timp...

      Ștergere