marți, 18 septembrie 2012

Concurs " Provocari Verzi "

Postare participanta la cea de-a opta provocare verde, cu tema "Refolositi cutiile", din 1-25 septembrie, 2012,de pe blogul "Provocariverzi.blogspot.ro"

          VAS pentru flori uscate cu imitatie de zid din piatra naturala (travertin)

     Mmmm....set de servetele decorative,foarte frumoase.Super! Atacam!-mi-am zis cand am vazut anuntul de concurs,tema si premiul.De mult caut servetele in 3 straturi,sa lucrez si eu corect in tehnica decoupage.Nu am gasit pana acum.Am lucrat numai cu taieturi din ziare.M-am gandit sa fac ceva deosebit ,poate ma va  placea  Mr.Random.  
     Acum cativa ani, cand am fost intr-o excursie in circuit trecand si prin Ungaria,am cumparat si noi ceva ce cumparau toti : UNICUM- o bautura amaruie,relativ placuta .Mi-au ramas cutiile,frumos lucrate, dintr-un carton tare,in 2 bucati ,ambele refolosibile si sticlele,de forma sferica,si ele f. frumoase, fig. 1.







Fig 1










De catva timp ma gandesc sa lucrez pe ceva o imitatie de zid din piatra si acum am gasit ocazia.
Am acoperit cutia (partea mai inalta, aurie) cu polistiren expandat,l-am sculptat cu cutterul si apoi l-am pictat in culori naturale.














Vasul se poate folosi atat ca VAZA pentru flori uscate sau artificiale (fig. 2 ),













 dar si ca SUPORT pentru pixuri ,creioane ,unelte handmade...( fig. 3)


   

7 comentarii:

  1. Pur si simplu: SUPERB! Mr Random cred ca e dat pe spate! Bafta la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,Florentina.Si tie,bafta!
    F.important!
    Vezi ca am postat ceva despre arsuri.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc,Micaela.Eu te cunosc deja.Te-am si vazut,in interviul de pe "Provocari verzi"Imi place mult ce faci.Am vazut ca ai mai multe bloguri si am deschis, deocamdata, "Clubul fanteziei".Pentru ca mi-a placut mult ce am vazut, m-am inscris pe el ,ca prieten,ptr. a te urmari mai usor.Ma voi uita si pe celelalte.Tu nu participi la " Refolositi cutiile" ?Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba realizare. Baftă multă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult,Emilia.Sa fie pentru toti.Acum,pe cine nimereste Mr. Random....

    RăspundețiȘtergere
  6. este pictata foarte frumos

    RăspundețiȘtergere