miercuri, 10 octombrie 2012

CONCURS "Ati pierdut o provocare" (Geanta/poseta de blug)

Lucrare participanta la rubrica" Ati pierdut o provocare",de pe blogul  "Provocari Verzi"

                                              Geanta LEVI STRAUSS

Pantaloni scurti,bleu superb,talie joasa,intocmai cum se poarta acum.
Nu, nu este o reclama pentru vanzari.Reprezinta materialul de reciclat din care am realizat o noua geanta de blug.
De data aceasta,am avut mai mult de lucru.Sa va spun un secret,
                                                                                   de expert(sa iasa si rima..)

Cand pantalonii sunt cu talie joasa,pentru a asigura adancimea gentii ,trebuie sa cobori putin pe cracul pantalonului.Cusatura pe rotund (rascroiala) de sub fermoar se desface si se ascunde sau se taie  si se face cusatura dreapta.Se impiedica astfel ondularea inestetica a gentii in partea de jos .Nu e nevoie de acest lucru la pantalonii cu talie inalta,pentru ca adancimea gentii este asigurata pana in rascroiala
Din niste pantaloni de piele sintetica bej am realizat manerele.Am introdus o bucata de piele ,in forma de semiluna si in partea de jos.  Captuseala nu este absolut necesara .Pantalonii de blug au toate marginile cusaturilor bine ascunse .Unde a fost necesar ,am facut un feston des,pentru ca marginea cusaturii sa nu se destrame.


Fata si spatele gentii                      




.                                         Geanta,asa cum arata pe dosul ei .
                    In partea de jos,stanga ,amtras-o pentru a se vedea modul de aplicare al bucatii de piele

Un comentariu:

  1. Foarte interesant !! Ce bine ca ne-ai spus secretul, chiar am niste pantaloni cu talie joasa care au suferit la un moment dat un accident si s-ar preta la asa ceva:) Voi tine cont:D
    Bafta:)

    RăspundețiȘtergere