vineri, 5 octombrie 2012

Concurs "PIATRA"

Lucrare participanta la concursul cu tema "Piatra" ,din luna octombrie,2012,de pe blogul "Arta si creativitate"
                           
                              TINERI IN HAINE DE EPOCA

  Cand ii vad pe tinerii astia doi pictati,gandul ma duce la epoca franceza a regelui Ludovic al-XIV-lea ,denumit si Regele Soare sau a lui Napoleon Bonaparte,cand doamnele purtau  rochii largi in partea de jos si corsete,decolteu si mansete din dantela iar barbatii pantalonasi pana la genunchi,haine din matase cu mansete mari,camasi cu jabou,pantofi cu fundita si peruci ondulate si pudrate.
I-am vazut si mi-au placut , la o matusa din Bucuresti,cu multi ani in urma.Erau  (si sunt,pentru ca-i are si acum) doua tablouri foarte mici, lucrate in penita,zice matusa, de o rusoaica ce traia in Bucuresti,prietena cu ea.I-am desenat chiar atunci pe o foaie de hartie , pe care o vedeti mai jos.








Desenul in creion









Acum vreo 5 ani , i-am pictat fetei mele,la dimensiuni mai mari,si i-am pus in rame ovale si asteptam momentul sa-i fac si pentru mine.Si iata ca ocazia s-a ivit .I-am pictat pe 2 pietre,care desi nu sunt f. slefuite,au forma asemanatoare.Am folosit vopsele in ulei si bronz



Tineri in haine de epoca
( Pictura in ulei )

8 comentarii:

  1. Vai cat sunt de minunati!!!!!! Si ce detalii superbe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draguta ca intotdeauna,draga Rux.Tu cu ce pietricica de papusica te prezinti la concursul asta?
    Acum ma uit pe blogurile tale (ma rog...) Am vazut aseara la repezeala 2 concursuri!?
    Am terminat si noi astazi cu izolatia termica si zugravitul pe exterior ,ca mi-au mancat zilele...Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce faine sunt,Angi,si mie imi plac costumatiile de epoca!Bafta la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta si tie ,ca nu te las pana nu participi si tu.Pe pietre se pot face multe lucruri frumoase.Te pup si te astept

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte foarte foarte frumos.
    Iti doresc succes.
    Ce chestie. chiar azi m-am apucat cu copiii sa strangem pietricele ptr pictura si eu ma gandeam sa iau cateva pietre mai mari asa ca sa le "servetelesc"
    :)

    Tu esti o artista!

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci.Fata de voi,sunt o incepatoare.Acum patrund tainele bloggeritului,dar imi place.Te astept, sa vad ce "servetelesti" pe pietrele adunate.

    Imi place si ideea cu Giveaway-ul.Daca am indeplinit conditiile,se zice ca m-am inscris,nu?Pupici
    Aveti bloguri frumoase,si tu si"Buchet....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Fiecare suntem incepatoare in cate ceva.
      N8 stiu daca voi sefeteli ceva ptr concurs deoarece in ultima vreme datorita concursurilor am stat prea mult la calculator :(
      mai fac o pauza un timp.

      Ce anume nu reusesti cu share-ul? daca dai la postarea mea share de butonul ala dedesubt, ai rezolvat.

      Ștergere
  7. Am dat share,Chiar de 2 ori, dar cred ca nu copiez bine linckul pentru comentarii.Am sa mai incerc.Pupici

    RăspundețiȘtergere