joi, 5 decembrie 2013

Concurs COPILARIM- Om de zapada

                                                         
                                           


  Particip cu drag si la aceasta editie, a-IV-a,  "Impodobim bradul".
Imi aduc aminte ca anul trecut am facut un glob tepos, pe care-mi place sa-l lucrez f. mult. L-am identificat si in bradul comun, pe care l-au realizat cu multa ingenuozitate Rux si Rha.Superb brad! 
  Anul acesta m-am gandit sa trec la un material pe care l-am folosit putin, desi am mult , un sac mare, ramas de la izolarea termica a casei.E vorba de polistirenul expandat.Seamana atat de mult cu zapada incat gandul mi-a zburat imediat la un om de zapada.
Cum l-am facut?Intai am prelucrat, cu ajutorul unui cutter, o bara din polistiren expandat, formand 2 bile: una mare, pentru corp si una mai mica, pentru cap.Va dau un pont.Pentru a nu se mai scutura nici un fulg din piesele prelucrate, finisati-le prin trecere rapida prin flacara.
Palaria este facuta din hartie cartonata,provenita dintr-un pliant cu reclame, matura -din sfoara si o scobitoare.Apoi gurita, nasuc si margele pentru nasturi si ....gata.I-am pus si o fundita rosie , sa nu se deoache...si o crenguta de brad la palarie.

4 comentarii:

  1. Draga Angi ce dragut a iesit!!
    Mi-ai raspuns si la o intrebare care ma framanta de ceva timp - daca se poate modela polistirenul intr-un mod placut - fara o gramada de bucatele electrizate:)).
    Yuppy!
    Omul de zapada este un frumos!
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,polistirenul se poate prelucra in orice spatiu, fara probleme. Eu lucrez pe un cearsaf, pe care il scutur apoi direct la cosul de gunoi si gata.Pupicei!

      Ștergere
  2. Bine ai revenit, Angi! Ma bucur ca ne intalnim iar sa impodobim bradul impreuna in casuta virtuala a lui Rux si Rha. Si-ti multumesc pentru truc, o sa-l folosesc, pentru ca si eu am polistiren prin casa. Multe imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi-a fost tare dor de voi ,dar mereu s-a gasit ceva urgent de facut.Nici macar la mail-uri nu m-am uitat.Dar de lucrat am lucrat.
    Din polistiren se pot face multe.Am sa mai postez cate ceva, ca mai am ceva idei. Pup cu drag

    RăspundețiȘtergere