joi, 24 ianuarie 2013

BEADS for BLOG POST




Cu o luna in urma am castigat pe CDB's blog locul 2 la Concursul de tutoriale cu tematica Craciunului.Drept premiu, in valoare de 50 ron+ 20 ron (premiul pentru toti concurentii) mi-am ales margele si echipamente pentru cercei si margele,din magazinul online Cristina's Bead Boutique.Cu aceasta ocazie mi-am ales numeroase margele Preciosa (PRECIOSA Traditional Czech Beads), diverse culori, multifatetate,ieftine, superbe.Imi plac foarte, foarte mult.
Acum am ocazia sa castig  1 kg de margele Preciosa. Gratuit!
Detalii aici : http://preciosa-ornela.com/beads-for-blogpost/beads-for-blogpost-home.php

2 comentarii:

  1. Felicitari Angi. Ma bucur tare mult pentru tine
    Abia astept sa vad ce ai sa lucrezi au ele. Sincer, ma uimesti, esti multidezvoltata!
    :)
    Te tzuc :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Comanda am facut-o pe numar exact de margele, cate imi trebuiau pentru modelele de cercei pe care vreau sa le fac . Mi-am luat si,marg.Swarovski,mai putine pentru ca sunt scumpe.Te pup si eu

    RăspundețiȘtergere