joi, 21 februarie 2013

Concurs-Ati pierdut o provocare ( Jucarii din carton)

Lucrare participanta la concursul  "Ati pierdut o provocare" (Jucarii din carton) ,de pe blogul www. provocariverzi.ro.










Bagheta magica si coronita cu stelute, din carton







   Cui nu i-a placut lumea de basm in copilarie?Eu, cel putin, eram fascinata de toate povestile cu zane si Feti Frumosi ,zmei si buzdugane si, impreuna cu sora mea, ma imbracam in printesa si imi faceam castele din carton si cearsafuri.Iar mama ,mestereasa mare intr-ale croitoriei, ne confectiona costumase ,cu care ne impodobeam toata ziua,de nu ne mai saturam.Ei!...Frumoase vremuri...
   Sofi, nepotica mea, e mica,dar foarte cocheta. De cate ori ii place cu ce e imbracata sta numai in oglinda sau se oglindeste in ...geamul de la aragaz .M-am gandit sa-i fac un costum de printesa si astazi numai asta am lucrat, pentru ca urmeaza sa-i facem o vizita la Bucuresti si acesta va fi cadoul meu ,pentru ea, de 1 Martie.I-am confectionat coronita si bagheta dintr-o cutie mare, rosie si am taiat stelute aurii, pentru coronita,ditr-o tavita din carton.Stelutei i-am pus o tija ditr-un electrod de sudura vopsit cu auriu si abtibilduri tip steluta . Am completat setul cu un tutu si un pampon cu agrafa, facute dintr-o bucata de tule, ramasa de la botezul Sofiei.

8 comentarii:

  1. Deci sunt superbe,si fustita tutu,bagheta si coronita,imi inchipui ce printesa frumoasa o sa se simta:)Bravo Angi:)!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta imi va da motiv sa mai scriu ceva despre ea .Pup!

      Ștergere
  2. Minunat Angi!!! Va fi cu siguranta cea mai frumoasa printesa!!
    Mi-ai amintit de gradi cand am avut si noi costume.. o data am fost in costum popular si a doua oara am fost scufita rosie;)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaa,Sofie-Printesa sugubeata .Ne si vadem transformati in dovleci,cu bagheta magica.Ha,ha...

      Ștergere
  3. cu siguranta Sofi va fi incantata, este superb costumasul!!! sa il poarte cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu sunt curioasa de cum va reactiona,dar sigur o sa-i placa.Ii plac lucrurile vaporoase.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb. Angi, esti o zana minunata. stiai?

    RăspundețiȘtergere