duminică, 3 februarie 2013

Concurs - Ati pierdut o provocare (Martisoare din sac)

Lucrare participanta la concursul " Ati pierdut o provocare" de pe blogul  Provocari Verzi


                                        






Balerina










Provocarea pentru acest concurs a fost sa realizam ,folosind orice fel de sac, un martisor unic si frumos.
Pentru acest martisor am folosit un sac din material sintetic ,ambalaj pentru cartofi. Am taiat capatul inchis cu sarma al sacului ,pastrand si sarma de inchidere, care reprezinta centura metalica de pe mijlocul balerinei.Am mai folosit perle de 3 dimensiuni ,iar pentru maini, picioare si par (strans in coada de cal) am utilizat ata alba,rasucita.Va place rochita?

7 comentarii:

  1. cum am vazut imaginea am zis vai ce balerina dragalasa!!!:D
    Apoi am citit ce ai scris:). Imi place foarte mult!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi, hi,..si mie imi place Chiar am sa-l port Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place muuuuult de tot..Este foarte finuta si atat de dragalasa...

    RăspundețiȘtergere
  4. He.. hei.. Mi-a iesit din prima..Cum am vazut motul de la sacul de cartofi...au si inceput sa se invarteasca rotitele..

    RăspundețiȘtergere
  5. Hi hi hi...ce ingenioasa balerina! Da, da, da...imi place!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da...si am facut-o imediat .Cum mi-a venit ideea, am aplicat-o si mi-a iesit.Am sa incerc si un baiat

    RăspundețiȘtergere