luni, 25 februarie 2013

FELICITARI CALATOARE-Ultimii fulgi




Felicitare "Ultimii fulgi"












La a -II-a editie a Felicitarilor calatoare- "Ultimii fulgi",de pe blogul Provocari Verzi, am participat cu felicitarea de mai sus.
Gandindu-ma la ultimii fulgi, mi-am imaginat iarna ca pe o fata in curs de a-si pierde pletele dalbe si ,pentru ca vine primavara ,isi pune cercei de ghiocei.
Tabloul "D-na Iarna" a fost realizat folosind o figura dintr-o revista (Da, e chiar Shakira!).I-am pus par din semintele  unui copac ornamental si i-am vopsit varfurile cu alb si un cercel dintr-un martisor tip ghiocel. Pentru felicitare am mai folosit carton colorat,un fulg de nea din hartie si panglici din organza si atlas.Si i-am facut si o poezie:

                            ULTIMII FULGI
                                       De Angi Iordan
 
Fata Iarna se viseaza
Tot cu voaluri de mireasa.
Albe.De la fulgi de nea,
Ce-au cazut toata iarna.

Dar de-acum nu mai au spor,
Ca o vorba din popor
Spune :Cand ianuarie trece
Ca  f-martie petrece.

Asa ca, frumoasa fata,
Cand ULTIMII FULGI se-arata,
Pune-ti in urechi, de vrei
Cercelusi de ghiocei.

De ce spun?Ca bunaoara
Sa semeni a primavara.

S-a facut si extragerea perechilor care-si vor schimba felicitarile .Eu fac pereche cu Crissy. Imi place mult felicitarea ta, Crissy.Vad ca ne-am gandit la acelasi lucru,atunci cand am conceput felicitarile.Imi place reprezentarea ta la tema ( Cand vine primavara, ultimii fulgi se transforma in flori) Superb!

4 comentarii:

  1. Asteptam de mult poezia si povestea felicitarii!!
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place povestea felicitării tale și poezia ce o însoțește. Mulțumesc pentru aprecierea felicitării mele, mă bucur că îți place și că am fost pe aceeași lungime de undă.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba felicitarea~~imi place mult si povestea si poezioara atasata~~
    Foarte frumos.

    *hugs*
    M.
    http://quilltiqueparadise.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere