sâmbătă, 22 decembrie 2012

Ornamente din CD-uri

Daca nu ati impodobit inca bradul sau mai doriti si alte ornamente,iata o idee rapida si cu rezultat super.Impachetati hartie colorata,dati frau liber fanteziei,trasand ce modele va trec prin cap,taiati cu o forfecuta si lipiti modelele pe CD-uri vechi,intregi sau taiate cu foarfeca ,in diverse forme geometrice.Puneti agatatori  si obtineti niste ornamente tip fulgi de zapada ,foarte frumosi.



Va doresc "La multi ani si multa sanatate!"  si ...."Sarbatori fericite ! "

5 comentarii:

  1. Foarte faine sunt!! Cu ce tai cd-urile Angi?:)
    Preferatul meu e fulgul verde:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Le tai cu o foarfeca mare de croitorie.Se strica putin fata ,dar se acopera cu modelul de hartie ,iar marginea iese bine.Vreau sa fac si cateva triunghiuri si hexagoane. Pentru acoperire cred ca voi taia modelul in patru sau sa vedem ce model fac.
    Am vazut ca vrei sa iei vacanta...Eu am cam luat de catva timp,dar ma reabilitez dapa Anul Nou.Ne mai "auzim".Oricum,va doresc,tie si la intreaga ta familie ,"Un An Nou fericit" si "La multi ani"Pupicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult:D
      Eh... "vacanta" - incerc sa petrec mai mult timp cu ai mei. Desi e cam greu ca tot prin camera mea ajung sa stau mai mult (din cauza ca fumeaza vecinii si doar in camera e mai respirabil). :P
      Sunt pe aici, oricum:D
      Sarbatori fericite!!! :D

      Ștergere
  3. foarte frumoase...poate incerc si eu...
    sarbatori fericite !angi si un an nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc,DaNuTzA.Multa sanatate si numai bucurii in noul an.Te pup

    RăspundețiȘtergere