vineri, 11 ianuarie 2013

Ati pierdut o provocare( Reciclarea hainelor)

Lucrare participanta la rubrica "Ati pierdut o provocare" (Reciclarea hainelor) de pe blogul www.provocariverzi.ro

                                Curea ( cordon) din piele

Dintr-o fusta sau haina din piele sintetica sau naturala,pe care nu o mai purtati,puteti face cu usurinta o curea sau cordon foarte frumos .(Fig 1)

















Cureaua din fotografie este facuta dintr-o fusta de piele sintetica,un inel metalic ,cu diametrul de 50 mm si 3 capse (Daca nu aveti dispozitiv de capsat ,franjurile se pot prinde direct in decupaj)
Am realizat intai sablonul din fig 2,de care m-am folosit pentru a trasa 15 piese din piele (depinde de grosimea taliei)


















Prinderea pieselor se observa cu usurinta.Felul cum se poarta cureaua se vede in fig 3


2 comentarii:

  1. Imi place tare mult ideea! Chiar am doua curele (dintre care una parca a suferit un accident) mostenire de la mama:D. Sunt foarte faine ! Felicitari:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Se poate face si din bucati de piele colorate.
    Mai am si alte modele f. frumoase si la indemana oricui. Pup!

    RăspundețiȘtergere