miercuri, 22 mai 2013

Ati pierdut o provocare - Oua vopsite/ decorate natural

Lucrare participanta la concursul " Ati pierdut o provocare ", de pe site-ul Provocari Verzi



  Am incercat si anul acesta sa vopsesc oua cu materiale naturale. De Paste am vopsit cu foi de ceapa rosie, pentru culoarea portocaliu- roscat si cu foi de ceapa alba ,pentru culoarea galbena.Pentru celelalte culori am folosit culori cumparate din comert si pentru faptul ca am vopsit 60 de oua.
  Pentru acest concurs am vopsit cate un ou, folosind si alte materiale naturale :
-oul din mijloc-sus l-am vopsit cu ceai de hibiscus,adus din Egipt, in urma cu 3 ani,avand o culoare maro-roscat, cu o usoara tenta de lila;
-oul din mijloc-jos a fost vopsit cu ceai verde. Are o culoare gri-vert interesanta, dar poate trebuia sa-l tin mai mult in culoare ;
-oul din stanga a fost vopsit cu amestec de rostopasca si foi de ceapa rosie ;
-oul din dreapta l-am vopsit cu zeama de sfecla rosie murata.Desi culoarea era f. frumoasa dupa fierbere, surpriza: in dreptul frunzei oul a ramas la culoarea naturala ( de ou rosu ) si restul s-a decolorat de parca am vopsit ou alb.Merita incercat si cuzeama proaspata de sfecla, dar nu am avut.
Am mai incercat si cu supa de Vegeta, dar avand numai oua rosii, culoarea nu se observa bine.

3 comentarii:

  1. Dar stiu ca ai avut un intreg arsenal de "lupta". Au iesit frumoase, decat sa vad chimicalele acelea intrand prin coaja, mai bine cum zici tu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Angi ce interesant!! Toate sunt deosebite! Hibiscusul coloreaza foarte frumos.. iar supriza cu sfecla murata sa decoloreze:P.

    Si imi place mult si decorul:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Angi draga mea,iti trimit cu drag un premiu:

    http://ghemuletulincalcit.blogspot.ro/2013/05/premiu-de-blog.html

    RăspundețiȘtergere