luni, 4 martie 2013

Concurs - Ati pierdut o provocare-Impletituri din hartie (Boluri)

Lucrare participanta la concurs, rubrica "Ati pierdut o provocare", de pe blogul http://www.provocariverzi.ro/p/index.html


In fiecare primavara visam sa impletesc un cosulet din rachita si, in muschi, sa pun cativa ghiocei de padure (cresc in gradina mea de flori),dar de fiecare data renuntam.Vedeam cat de usor se face impletitura ,dar nu credeam ca pot face lucruri care sa-mi si placa..Acum m-am "contaminat".Cu ocazia concursului de pe Provocari Verzi  "Impletituri din hartie",am descoperit imitatia de rachita si ,ori de cate ori am putin timp intre treburile casnice,mai fac niste "bete", ca sa nu mi se termine stocul .De la inceputul concursului am facut multe lucruri frumoase din ziare sau reviste si mai am si alte proiecte.Pentru astazi....boluri ornate cu nasturei si trandafiri

                

Un comentariu:

  1. Angi, rabdarea ta e uimitoare! Bolurile sunt superbe si as vrea sa ma contaminez si eu cat de curand. Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere