joi, 14 martie 2013

De la albinute, cu dragoste ( I)


Miere de Salcam 960 g Sabadus














MIEREA. Miracolul dulce, alimentul vietii,medicamentul vietii,hrana vie...Placuta la vedere ( In lumina soarelui ,straluceste ca un bob de chihlimbar) dar si la gust.Dar continutul? O adevarata farmacie.Are peste 400 de substante organice: zaharuri, vitamine, minerale, ceruri, enzime,ce-i dau o valoare terapeutica uimitoare.Are efect bacterian, antibiotic, antioxidant, anticarii, emulsionant al grasimilor, imunostimulator, laxativ, regenerativ pentru tesutul conjuctiv, tonicardiac.Si, foarte important, este cel mai rapid si puternic energizant al organismului.Cine nu a auzit sau nu a folosit mierea in caz de afectiuni ale aparatului respirator ( tuse,astm bronsic,raceala ), febra, arsuri,constipatii, boli de piele,furunculoze, ulcere si multe alte afectiuni.Am auzit, am citit, am folosit, cu siguranta, dar important este ca mierea sa fie naturala 100 %, curata, nefalsificata si sa o folosesti corect,in functie de afectiunea pe care o tratezi.
Va recomand un site bine documentat Mieresabadus unde gasiti nu numai miere obtinuta din polenul adunat cu multa dragoste din florile de pe pajistile din jurul orasului Satu-Mare,  ci si alte produse apicole.Producatorul,bine documentat si cu pofta de studiu si experiment, a reusit ,in ultimii ani,sa realizeze un ENERGIZANT 100 % natural, cu rezultate in 7 zile.

Energizant din Miere Sabadus


Cand am citit despre el  mi-am zis " Imi cumpar! Incep munca prin curte si prin gradina si...cu astenia de primavara nu-i de joaca...Folosesc acest produs miraculos ".De ce spun asta ?Pentru ca acest energizant are efecte vizibile in inlaturarea oboselii, scaderea stresului, cresterea imunitatii si, in plus, dupa atata " gimnastica" si luind energizant trebuie sa dau jos "aripioarele" capatate peste iarna.Da! E adevarat! Energizantul 100% natural, cu rezultate in 7 zile chiar slabeste si...ooooo!..creste si potenta.
Si inca ceva. CATINA.Cred ca ati auzit si ati citit des despre ea.Denumita si " ginsengul romanesc", catina contine vitamina C de 10 ori mai mult decat citricele.In plus, o multime de alte vitamine si microelemente, zaharuri, aminoacizi esentiali si acizi grasi esentiali. Este un bun vaccin antigripal si dusman al unor boli ca cele de piele, al stresului, anemiei, hepatitei, combate imbatranirea si are si ..ho!ho!ho!...efect afrodisiac.
De pe site-ul mieresabadus,am aflat ca din catina s-a realizat Siropul de Catina siVITAMINA TINERETII  un sirop 100 % natural,produs prin amestecarea sucului de catina cu miere de albine.Se insumeaza astfel proprietatile terapeutica ale celor 2 componente.Pe acesta l-am folosit si  va recomand produsele mieresabadus  (au si reducere  pana la 149 de lei si transport gratuit) dar, la fel de bine , puteti participa la CONCURSUL CU PREMII IN VALOARE DE 766 LEI, premii atractive, ce constau in produse apicole,100 % naturale: energizant, sirop de catina si tinctura de propolis.

Miere Sabadus Premiul IMiere Sabadus Premiul IIMiere Sabadus Premiul III

Accesati link-urile! Site-ul mieresabadus este o adevarata enciclopedie in domeniul apiculturii.

5 comentarii:

  1. Interesant site-ul. Succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant.Dau atatea amanunte legate de miere si produse apicole ca am ramas impresionata.

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am scris cu placere.Sunt pregatita sa mai trimit unul. Mult succes cu afacerea de familie!

    RăspundețiȘtergere