marți, 19 martie 2013

Concurs pe tema Sarbatorilor Pascale

Lucrare participanta la concursul pe tema Sarbatorilor Pascale ,ce se desfasoara pe blogul
http://libracraft.blogspot.ro/2013/02/concurs.html

                 Maica Domnului plangand ( Pictura pe piatra)




Pentru concursul "Arta sacra " , de pe blogul Arta si creativitate, l-am facut pe Iisus Hristos in Saptamana Patimilor.De atunci m-am gandit s-o fac pe Maica Domnului, plangandu-si fiul rastignit pe cruce.
Am cautat o icoana in care Maica Domnului e singura si in care tristetea profunda i se citeste pe fata.Am gasit-o intr-un calendar cu sfinti.Este momentul rastignirii Fiului lui Dumnezeu, cand sangele curge din ranile Lui si vopseste in rosu ouale aduse de Maica Sa,venita sa-i planga moartea.
Am ales sa o pictez pe piatra, o piatra cu rugozitate mai mare,pe care se poate reprezenta mai bine fata chinuita.Am folosit vopsele acrilice si auriu. In timp ce o pictam,vazandu-i fata, m-am trezit spunand : "Nu fii trista.HRISTOS A INVIAT!"- ce a devenit, pentru crestini, formula de salut , in ziua de Paste.

2 comentarii:

  1. Vai ce frumos Angi! Minunata!
    Sper sa picez si eu candva o icoana.. imi doresc de mult timp.

    Ahhh sa nu uit .. ti-am trimis un mail. Bafta la concurs;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci.Am intrat pe forum, am vazut magazinul meu cu un produs dar nu stiu sa introduc alte produse .Am vazut postarile (9 ) din concurs si am votat...

    RăspundețiȘtergere