miercuri, 13 martie 2013

CONCURS - " Dantela"

Lucrare participanta la cea de-a 13-a provocare verde, intitulata "Dantela" , ce se desfasoara intre 1-25 martie, 2013,pe blogul Provocari Verzi.

                        Sticla ornata cu dantela si flori quilling

















Am mai aplicat dantela pe sticla si-mi place mult cum se vede, asezata pe o suprafata bine intinsa, de culoare contrastanta.
Pe un ambalaj Jack Daniel's am aplicat doua tipuri de dantala, alba si visinie, pe o suprafata vopsita cu auriu si visiniu.Am facut un suport din hartie alba, de dosar, pe care am lipit aranjamentul floral, realizat prin tehnica quilling, dintr-o coala de hartie rosie, A4 (pentru flori) si taietura dintr-o coperta de revista " Cosmopolitan", pentru arabescurile albastre.Ciucurasul galben este facut din ata de matase desirata dintr-o bluza, lucrata de mine cu multi ani in urma, din toate culorile.O stricasem deja pentru alt ciucuras.Fiindca era creata, ata a fost tinuta in apa , uscata intins si apoi calcata.Sticlei i-am pus un dop frumos, auriu.

6 comentarii:

  1. foarte frumos a iesit...toate lucrarile tale sunt foarte reusite si foarte frumoase. bafta! si o zi frumoasa iti doresc!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult,DaNuTzA.Bafta si tie

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa Angi,felicitari si bafta! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos. Tu nu participi?E frumos cand sunt mai multi.Chiar daca nu castigi mereu ,tot e frumos.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbă realizare. Ca de obicei lucrarea ta este o încântare.
    Baftă la concurs! Pupici. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Emilia.Ma straduiesc.Pup!

    RăspundețiȘtergere