duminică, 17 martie 2013

De la albinute, cu dragoste (II) -Postare premiata cu locul 3






  Niciodata nu stii destul ,cand e vorba de miere, un produs atat de complex si cu utilizari atat de largi.
Toti stim ca exista mai multe sorturi de miere, in functie de originea lor (tipul florilor din care albinele colecteaza polenul.Mieresabadus produce mai multe sorturi de miere: poliflora, de salcam, de rapita, de tei , de floarea soarelui , de mana, din care  puteti alege.Va puteti informa, pe larg, aici.
Asupra CONCURSULUI cu premii in valoare de 766 de lei mi-a atras atentia comentariul d-lui Sabadus de pe blogul dpnori.Cand am accesat linkul si am vazut ca e vorba despre miere si alte produse apicole, am stiut ca ma inscriu la acest concurs.Spun asta pentru ca de 9 ani sunt o persoana alergica la unele antibiotice si ma feresc, pe cat posibil,  sa iau medicamente de sinteza.De unde stiu ca sunt alergica?Am suferit un soc anafilactic dupa 2 zile de tratament cu Doxiciclina (un antibiotic) si Aulin (un antiinflamator).De atunci, daca iau un antibiotic sau antiinflamator pe care nu l-am mai folosit, trebuie sa fac un test care, in ambulatoriu, nu se mai face acum decat in Germania, cu costuri mari.Asa ca, iau ce pot.Pentru mine cele mai folosite antibiotice sunt MIEREA si usturoiul.
  Si am mai invatat ceva de pe site-ul mieresabadus.Ca sorturile de miere sunt specifice anumitor afectiuni.Ca atunci cand se face tratament cu miere pe cale bucala, aceasta se ia diferit, in functie de  zona" tinta" ce trebuie tratata.Fie ca atare,adica nediluata, fie diluata cu apa calda / ceai, in diferite rapoarte, fie incapsulata, depinzand de zona tubului digestiv in care componentii mierii trebuiesc absorbiti.
Foarte interesant! Am citit si am recitit articolele de pe site, foarte minutios intocmite si pe intelesul tuturor, articole ce m-au lamurit in multe privinte.Va recomand lecturarea lor, o lectura frumoasa si instructiva.
Si daca va doriti produse apicole, CONCURSUL cu premii in valoare de 766 de lei va poate satisface dorinta.Tine pana pe 31 martie si are premii in produse 100% naturale :ENERGIZANT 100 % natural, cu rezultate in 7 zile, siropul de catina si VITAMINA TINERETII si tinctura de propolis.Despre toate acestea am scris in primul articol.

Miere Sabadus Concurs cu Premii

Accesati link-urile si veti gasi informatii si despre alte produse apicole, pe care le puteti cumpara: propolis,polen,capacele,albineti, faguri de miere, produse pentru copii ,etc dar si scule si utilaje apicole.Aveti de unde alege! 

Premiul castigat este acesta :

Miere Sabadus Premiul III

Gustos si sanatos ,nu?

4 comentarii:

  1. Felicitari pentru tot ce iti iese din mana si sper ca premiul de la albinute sa aduca forte noi de lucru

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Cristina.Am vazut, fugitiv,ca tu ai bloguri cu concursuri.Ma uit mai bine si particip si eu ca-mi plc concursurile Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitaaaari!!!
    Angi draga, sa te bucuri de premii si de sanatate.
    te tzuc :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult !Astept premiul sa ma doftoricesc...Pup!

    RăspundețiȘtergere