miercuri, 6 martie 2013

Impletituri din hartie - Cosulete tronconice

Au fost primele impletituri din bete de hartie pe care le-am facut, dar mult timp au ramas neterminate.Forma lor imi aducea aminte de ustensilele rustice, folosite pentru prelucrarea laptelui ( putinee) sau de sita de cernut malai sau faina.Am vrut sa le ornez in acelasi stil,cu aer rustic si cred ca aceste modele se potrivesc.Cred ca le-as folosi drept cosuri de fructe, de paine sau sa tin maruntisuri handmade si nu numai.Modelul cu "roti dintate " , cum ii spune sotul meu, a plecat catre o persoana foarte draga mie...

Cod produs : Impl.01

4 comentarii:

  1. Sunt superbe,imi place foarte mult formatul!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place forma.Mi-a iesit fara sa vreau .Si apoi am mai facut si altele asa.

    RăspundețiȘtergere
  3. <3 da si a ajuns si e minunat!!! si iti multumesc din suflet:*!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac foarte mult si aceste si celelalte dar unde gasesc cum sa le fac vreu si eu sa invat pupici si aveti maine de inger super...

    RăspundețiȘtergere