marți, 9 octombrie 2012

CONCURS DE TOAMNA-Pietre pictate

Lucrare participanta la Concursul de Toamna -Pietre pictate de pe "Atelierul Elenei",din luna octombrie,2012

                                                    
                                            Piatra cu floarea soarelui si paianjen

  Ti-a placut mult soarele ,pietricica mea?
Te-am adus de peste mari si tari,tocmai de pe plajele D' Antibes-ului,ca sa-ti daruiesc tot soarele.Chiar floarea soarelui.Sper ca esti multumita..
   Pietricica,frumos slefuita de apele Mediteranei, a fost pictata cu drag si frumoase aduceri aminte, cu vopsele acrilice,iar paianjenelului i-am adus un trupusor din pietrisul de pe marginea caii ferate,cautat cam o jumatate de ora...



3 comentarii:

  1. Merci,Rux.Tu nu participi?Acum lucrez pentru provocarile pierdute .Si frunzele sunt in pregatire,dar mai am EU de asteptat...Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoasa, am ramas si eu sifetita mea impresionate!

    iti multumim foarte mult, este prima lucrare din concurs si o vom posta deja pe pagina oncursului!

    RăspundețiȘtergere