vineri, 21 iunie 2013

Ati pierdut o provocare- Jucarii din carton

                                               Frunza cu gargarite              





Sofiei, nepotica mea, ii plac mult gargaritele.Le stie din cartile de povesti, iar mami a invatat-o cantecelul cu gargaritza-ritza ...Cand a gasit una adevarata s-a jucat mult cu ea, pana cand biata gaza,dupa mai multe incercari in care si-a deschis aripioarele,a reusit sa-si ia zborul.Si ce plansete....
M-am gandit sa-i fac unele mai mari,dar si cuminti, care nu pleaca...
Din carton mai gros am taiat o frunza pe care am pictat-o cu acrilice.Corpul gargaritelor l-am realizat din jumatati de coji de nuci vechi iar pentru capete am folosit margele din lemn, de culoare neagra.


Cu aceasta lucrare particip la concursul  " Ati pierdut o provocare "- Jucarii din carton , ce se desfasoara pe site-ul Provocari Verzi.

4 comentarii:

  1. Vai ce cadou frumos!!!
    Si ce dragute sunt buburuzele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac buburuzele astea.Le-am mai facut si in alte ocazii,la scoala sau pentru cadouri pentru copii.

      Ștergere
  2. Cec frumos Angi
    Am un GIVEAWAY la mine pe blog .... daca vrei poti si tu sa te inscri

    Regulile sunt

    Sa postezi ceva pe blog despre acest giveaway si sa pui in bara laterala o poza din cele 2 cu premiul cu link de intoarcere la acea postare

    RăspundețiȘtergere