joi, 27 iunie 2013

Ati pierdut o provocare ? - reciclarea hainelor

                                                  Geanta din pantaloni




Am avut o pereche de white-jeans pe care am pus ochii de mai mult timp, cu gandul sa-mi fac din ei o geanta.Si pentru ca sectiunea " Geanta / poseta din blug " s-a incheiat deja, o pot prezenta la sectiunea
" Reciclarea hainelor".
Am realizat-o mai usor decat pe celelalte genti din blug .Pentru ca pantalonii erau cu talie mai inalta, am taiat pantalonii si am incheiat geanta in partea de jos, fara nici o modificare a rascroielii.Am cusut manerele gentii din bucatile de material taiate si am folosit echipamentele, metalice si din piele, de la bretelele unei salopete.
Pentru poza am folosit o esarfa tricotata din matase,pe care am trecut-o prin bridele cordonului.

Cu aceasta lucrare particip la concursul "Ati pierdut o provocare ? -Reciclarea hainelor" de pe site-ul Provocari Verzi

3 comentarii:

  1. ce fain ti-a iesit! Si ce bine arata combinata cu esarfa:D!
    Si eu mai purtam chiar blugi cu esarfe pe post de curele:D

    RăspundețiȘtergere
  2. N-as fi zis ca e reciclata nici intr-o mie de ani! Probabil pentru ca e alba...

    RăspundețiȘtergere
  3. waw...A iesit o geanta tare eleganta.

    RăspundețiȘtergere