duminică, 23 iunie 2013

Ati pierdut o provocare? - Jucarii din carton

                                            Masti de carnaval




Se pune de-un carnaval.Peste o saptamana e ziua Sofiei, dulcea mea nepotica.Implineste 3 anisori. Ce sa fac? Ce sa fac? Mi-am amintit ca de 1 ianuarie,a doua zi dupa un revelion de acum cativa ani, le-am facut o surpriza tuturor prietenilor nostri din grup. Trebuia sa ne intalnim la ora 13 si cateva ore am lucrat vreo 20 de masti si cum eram costumati frumos le-a picat de minune cate o masca la fiecare.Eu eram Elena Udrea( Aveam o peruca blonda, cu par lung ) iar sotul meu avea scris mare pe spate " Ma dau COCOS" Ne-am distrat super.
Asa ca m- am gandit sa-i fac si Sofilinei o surpriza placuta .Ii plac mult ochelarii.
Am lucrat mai multe modele : cu frunze, in forma de fluture,model ochi de pisica iar pentru baietei modelul Zorro.

Cu aceasta lucrare particip la concursul " Ati pierdut o provocare " ,sectiunea  " Jucarii din carton", de pe site-ul Provocari Verzi

3 comentarii:

  1. Angi ce idee superba ai avut!! Mie mi-ar placea foarte mult asa o surpriza. Aveam niste masti imprimate pe carton. Erau cu animale. Stiu ca mami ne decupase doar una sau doua "sa nu le stricam" lol. Le aveam sub birou puse pentru ca erau cartoanele foarte mari. Mi-am tot zis ca intr-o buna zi tot voi face o masca doua. Ralu isi facuse la un moment dat o mascuta din carton. nu stiu daca o mai avem... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fac si masti mai complicate, dar cele din carton,de unica folosinta , se fac usor si sunt o surpriza placuta la diverse ocazii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Haioase foc, vor inveseli cu siguranta petrecerea. Sa-ti traiasca nepotica!

    RăspundețiȘtergere