luni, 5 noiembrie 2012

Animatii diverse,GRATIS!!!!!!

Intrati pe blogurile de mai jos:
http://cornerofheaven1.blogspot.ro/
http://coltisorderai.blogspot.ro/,si uitati-va numai.Veti ramane uimiti de ce vedeti.Administratorul blogurilor este Wilhelm Faraoanu si el ne invita sa copiem GRATIS!!!! animatii de o diversitate fantastica,puse pe categorii.Ne explica si cum sa le transferam pe blogurile noastre. Am copiat si eu un fel de moneda care se roteste ,avand pe o fata pe Iisus Hristos iar pe verso pe fostul Papa.Si am sa mai copiez...

5 comentarii:

  1. Angi multumim de link..chiar ma gandeam cum sa mai personalizez putin blogul :D
    sa sti ca te astept pe forum..avem un subiect dedicat in intregime reciclajelor..ne-ai putea arata muuulte lucruri :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,sunt super animatiile.
    De "Tomnarella" zici?Atunci cand ai dat tu anuntul,nu reuseam sa intru si cand a venit fata mea de la Bucuresti mi-a zis ca inainte trebuie sa ma inregistrez si apoi... Ma rog, mi-a facut ea ..dar fiind f ocupata la sfarsitul lunii trecute nu am avut timp sa intru pe forum si, dupa ce m-au amenintat de vreo doua ori cu deconectarea ,au si facut-o.Am sa incerc sa ma mai conectez dar in general nu-mi place sa mi se impuna ceva.Daca aveam timp intram.Nu am avut timp nici pe forumul de decoupage sa intru dar ei nu m-au deconectat.Imi place ca e cu reciclaje Sa vedem Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaa are cateva reguli simple care nu vor sa impuna ci doar sa asigure buna functionare Multi se inregistreaza doar din curiozitate si apoi nu mai dau pe acolo..Si forumul strange zeci de membrii din care doar 30-40 activi..si pentru asta este facuta regula...Ca si forumul decupaj are reguli ;) ..Avem si noi o doamna care este si administrator si activeaza si pe decupaj...Nusa(daca o sti)..
    In fine..intrasem s aiti multumesc de link-ul din postare..am luat si eu o imagine cu "welcome" si este foarte draguta...Multumesc Angi XOXOXOXO

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-ai ales perfect animatia cu "Welcome " Se potrivesc si culorile

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar iti marturisesc ca doar dupa ce am pus-o pe blog am realizat si eu asta :)))

    RăspundețiȘtergere