duminică, 4 noiembrie 2012

FELICITARI CALATOARE

La prima editie a "Felicitarilor calatoare -Frunzele toamnei ",de pe blogul " Provocari Verzi" am participat cu felicitarea din  imaginea de mai jos.Mi-am imaginat toamna ca pe o fata cu parul din frunze ruginii,care striga bucuroasa venirea anotimpului.Fatza am luat-o dintr-o revista si ce-am mai cautat dupa un nasturel mic,rosu...Am gasit 3 ,nu unul, la o bluzita mai veche.O floricica vernil dintr-o dantela,un snurulet din ata de papiota si gata felicitarea.
Pe 4 noiembrie s-a facut si extragerea perechilor care isi vor schimba,asa cum spune regulamentul,felicitarile intre ei.Eu fac pereche cu Gianina.Ma bucur Gianina.Felicitarea ta este foarte frumoasa.



9 comentarii:

  1. :D Tare mult mi-a placut si imi place fata ta cu parul de foc!! E adorabila :D - sunt sigura ca ii va placea si Gianinei:D

    imbratisari
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mai facut ,nu felicitari ci tablouri, pe care le-am avut expuse la scoala,pe un coridor.Mi-am pregatit materiale sa mai lucrez din frunze .Am sa le postez.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ganduri bune si de la Ploiesti, draga Angi. O felicitare calatoare deosebita!!!! Ca un zbor usor. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult A fost sa fie a GIaninei,care imi va trimite si ea o felicitare super.Cu drag,

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa felicitarea...am remarcat-o imediat ce s-au publicat pe Provocari Verzi felicitarile noastre. Mi-a placut enorm ideea cu pletele din frunze!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daaaa,imi plac fetele cu plete din frunze si mai am si alte idei. Lucrez la ele .
    Multumesc pentru ca te-ai alaturat blogului meu prin GFC.Ne mai "auzim" Pa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravooo!Ce colaj frumos,abia astept s-o vad!Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Angiii,am primit plicul de la tine,saptamana trecuta,imi cer scuze ca-ti scriu abia acum...
    Iti multumesc mult pentru felicitare,e mai spectaculoasa in realitate,si iti multumesc si pentru colierul original.In curand vei primi si plicul meu asa ca fii pe faza!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca ai primit felicitarea o trimisesem cu recipisa si pe drum,(Chiar acum am ajuns acasa.Am fost la Bucuresti s-o ducem pe Sofi acasa)ma gandeam cu ce geanta am fost la posta, sa caut chitanta si sa ma duc peste ei.Sper ca a ajuns in stare buna .Am atentionat-o si pe d-na de la posta sa puna stampilele lateral ,sa nu sparga frunzele lacuite.
    Nu-ti face probleme in legatura cu timpul.Pe a ta poti s-o trimiti cand poti.E bine primita oricand.Pupici

    RăspundețiȘtergere