vineri, 23 noiembrie 2012

Concurs "Borcanase dragalase"

 
Lucrarea participa la a-10-a provocare de pe blogul "Provocari verzi".Concursul se desfasoaraintre 1-25 noiembrie, 2012

                                    BORCAN CU OITE BUNE DE TRICOTAT
In timp, am pictat borcane pe diferite teme,pe care le-am facut cadou prietenelor mele.Acest model a avut  cel mai mare succes.Sunt oite la pascut iar cea zambareata deja isi da lana pentru tricotul asezat pe capac.
Borcanul este pictat cu vopsele acrilice.Lana este dintr-un ghem ramas de la un pulover tricotat cu multi ani in urma. Andrelele sunt facute din 2 scobitori iar sub tricot,pentru a sta putin inclinat, am pus un nasture mare.



6 comentarii:

  1. Super dragut borcanul, mie imi plac tare mult oitele, deci iti dai seama ca a fost o placere sa il privesc!!:D
    bafta la provocare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am terminat aseara ,dar cu problemele mele...
    Am intrat pe picasa si am sters cam 100 de poze,care nu erau puse pe blog.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos borcanul,si mie imi plac oitele:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Angi esti uimitoare si o spun cu respect si drag. Musai sa fac si eu niste oite dragalase. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,ies frumoase borcanasele astea.Am sa mai postez si alte modele frumoase.Multumesc.Pupici

    RăspundețiȘtergere