duminică, 25 noiembrie 2012

Concurs "De toate.."

Lucrarea participa la concursul "De toate ..." de pe blogul   blog-ank09.blogspot.com, al Ancai

                          FULG DE NEA

Prin acest concurs,organizat cu ocazia a 600 de postari ale Ancai,ea ne-a invitat sa ne inspiram din postarile ei,dar sa trimitem ceva nou,orice.Am ales sa fac un fulg de nea,pentru ca e de sezon si oricum, am nevoie de ornamente pentru pom
Foarte buna ideea cu suportul,pe care am luat-o de la Anca.Dar CD-urile se taie greu. Eu am folosit insa,un disc transparent,gasit la baza seturilor cilindrice de DVD-uri.L-am taiat in forma patrata si pe el am lipit modelul meu de fulg de nea.Am gaurit,la cald, discul intr-un colt,am pus un inel de margele si apoi ata de agatat.A iesit un fulg de zapada in forma de romb.


6 comentarii:

  1. Forte frumos ti-a iesit,multumesc de participare.
    Cat despre CD-uri,eu nu le-am taiat,ci am lipit hartia decupata pe CD,am incercat odata sa tai un CD,dar nu am reusit...Succes:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, cele rotunde nu trebuiesc taiate darcele patrate sau triunghiulare,da. discurile pe care le-am folosit se taie f.usor.Foloseste lipici universal in loc de aracet pe suprafete mari.
    La concurs se pot trimite 2 lucrari?Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Aha am inteles.
    Deoarece nu am specificat de la inceput,ramane doar cu o singura lucrare:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos, Ghemulet.Tu nu participi?Pupici

    RăspundețiȘtergere