joi, 15 noiembrie 2012

Cadou masculin

Cu aceasta lucrare particip la provocarea nr.31 de pe blogul "scrapper-in-romania.blogspot.ro"

              Cutie handmade cu animale origami si stick

  Pe 11 decembrie este ziua lui Sabin O.Are 8 ani si s-a nascut mai tarziu,intr-o familie cu  mari posibilitati materiale, care avea deja doi baieti,pe atunci de 10 si 12 ani.Fiind "Praslea" in familie,toti i-au facut toate placerile.Nu stiu daca i-a lipsit vreo jucarie din "arsenal".Are o camera plina de jucarii.Dar, ce zic eu? Are o casa plina de jucarii.Pentru ca ii plac mult animalele i-au cumparat si un cal (ponei) .
Am avut intotdeauna probleme cu cadoul de ziua lui.Ce poti sa-i dai unui asemenea copil ca sa-l mai intereseze?I-am dus candva un cadou si la snurul cu care l-am legat am prins o jucarie origami.I-a placut.Atunci m-am gandit la acest cadou.O cutie plina cu jucarii origami(mai ales animale) si un stick ,pe care am inregistrat filmulete cu modul de pliere a hartiei pentru obtinerea lor.Sper sa-i placa si origami sa-i devina un hobby.


Cutia handmade,stick si animale origami

8 comentarii:

  1. Angi ce cadou minunat!!! Imi place tare tare mult!!!:) Si sper sa ii placa si sarbatoritului si sa il aprecieze.
    Iti doresc multa bafta:)
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Rux .I-a placut cand i-am pus la cadou alta data o piesa origami.
      Sofi,nepotica mea, e acum la noi pentru cateva zile.Mor dupa ea...dar imi ocupa tot timpul.Acum doarme.Pupici

      Ștergere
  2. Un cadou foarte interesant. E o modalitate de a atrage pe cineva spre handmade. Felicitari si succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. La asta m-am si gandit.E la varsta cand copiii incep sa-si faca hobby-uri.Si e unul frumos ,care m-a prins si pe mine.Sunt incepatoare,dar ma "tratez".
    Lucrarea ta e formidabila.Cand am vazut-o m-am gandit sa si renunt de a mai trimite ceva.Dar Random nu alege cea mai buna lucrare...Cu mult drag,Angi

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte inspirata ideea Angi! Am si eu dileme din acestea la unii copii si m-am indreptat spre jucarii ce indeamna la creativitate, sau mai bine zis seturi din care trebuie sa realizeze ceva. Si au prins foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da.Se poarta asemenea jocuri (jucarii) care le dezvolta gandirea si creativitatea Sunt si pentru copii de 2-3 ani .Are si nepotica mea,Sofi.

    RăspundețiȘtergere