vineri, 23 noiembrie 2012

CONCURS-In asteptarea Craciunului

Lucrare care participa la concursul-sezatoare "In asteptarea Craciunului",prima editie,de pe blogul coltpestritkabea.blogspot.com.



Mi s-a parut frumoasa ideea de a face o sezatoare la gura sobei,in asteptarea lui Mos Craciun,sa pun intr-un brad de langa semineu ornamentul meu (aceasta este si cerinta concursului) si sa va spun o poveste.



Aici ne-a invitat  Bea.Nu-i asa ca e frumos?



                                           POVESTE DE CRACIUN

   Au trecut multi ani de la intamplarile din aceasta poveste.Acum am o nepotica de aproape aceeasi varsta cu cea pe care o avea fata mea,Madi, pe atunci.
   Era in ajunul Craciunului si cel cu care vorbisem sa vina sa-i dea cadourile devenise indisponibil.Ce puteam face? Sa-i dam noi cadourile?Ii cumparasem un instrument muzical-o balalaica,o camasa rosie,culori, carti, caiete si multe, multe dulciuri.Trebuia sa gasim pe cineva. Si am gasit.Aveam niste prieteni foarte buni(ii avem si acum),pe care deja ii invitasem pe la noi in acea seara si cu ei "am pus tara la cale".Bibi trebuia sa ne scoata din impas.Zis si facut! A adus el o haina lunga, rosie si o masca de Mos Craciun, iar eu aveam o caciula rosie, cu mot alb,tocmai potrivita.Au venit in vizita. I-am primit impreuna cu Madi , care s-a bucurat mult de venirea lor.
In timp ce puiul isi facea de lucru in sufragerie, Bibi s-a imbracat de "spectacol" si a iesit afara. "Bibi ,du-te la magazin sa cumperi...",zic eu tare, ca sa fiu auzita de cine trebuia.Apoi, o tot pregateam, " Trebuie sa vina Mos Craciun... cu cadouri pentru fetitele si baieteii cuminti..." Si....tzarrr!, tzarr! ...la usa. "Ooo,cred ca a venit Mos Craciun",am zis.Emotionata, rosie in obrajori, a venit si ea sa-l intampine.Cand l-a vazut asa de "batran" si cu sacul mare in spate, s-a cam speriat si a venit repede la mine.Bibi,cu voce blanda,a inceput s-o laude,sa-i ceara sa spuna o poezioara...Ea... cu ochii la masca lui si cu frica in san.
Incep sa apara cadourile. Cand a vazut balalaica, mai, mai, sa se duca  s-o ia.Ma tragea de mana si se intindea s-o apuce.Dar...picioarele n-o urmau...Frica era mai puternica. "Ia-o tu, mami! Ia-o tu!" imi striga si se tinea de piciorul meu.Toti ne abtineam, cu greu ,sa nu radem.Am luat-o in brate si am primit jucaria de la Mosu.Ea...cu ohii la sac.Mosu a scos si celelalte cadouri si s-a asezat pe canapea.Madi, cu ochii pe el .Il masura din cap pana-n picioare.Ramane "tablou", cu ochii tintiti pe picioarele lui ." Mami, Mosu are ciorapi ca Bibi", ne zice si... " ne da pe spate".Ne inecam de ras si ea se uita nedumerita la noi.Avea dreptate!.Bibi isi lasase pantofii pe hol si Mosu era acum in aceiasi ciorapi , albi ,dungati, flausati ,ca ai lui Bibi .

3 comentarii:

  1. ce am mai ras :))) ce spirit de observatie au copii acestia...te dau pe spate cand scot cate-o vorba....Foarte foarte tare povestea...Succes!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai facut pentru ca ai postat povestioara,merita ! :)
    Dupa cum observi,abia acum am reusit sa te vizitez,dar sper sa reusesc s-o fac mai des !
    Pup dulce si succes !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca esti ocupata.. Ai un blog frumos si f.cautat.Concursurile ocupa si ele mult timp si e greu sa raspunzi la toti.Multumesc ptr. inscriere pe blogul meu Pupici

      Ștergere