miercuri, 5 septembrie 2012

Concurs COPILARIM

              Postare  participanta la concursul cu tema "Din nou la ...scoala",2 sept- 6 oct 2012 , de pe blogul  Copilarim.blogspot.com

             COPACII DESFRUNZITI

  Scoala generala.Clasa a-V-a B.
Se zvonea pe coridoare ca ni se schimba profesoara de desen.Harmalaie mare.Noi, toti,buluc la usa.
Pst! Vine "Papusica"! Asa i se spunea profesoarei de desen de la clasa paralela, care acum era si prof 'a noastra.Scunda,subtire, intre doua varste,cu o fusta crem, cu nasturi in fata si pictata ca o papusa Barbie.Si buna, linistita..nu stiu daca  asa profesoara cumsecade ar mai face fata la nazdravanii din ziua de astazi.
  Parca o vad....Astazi desenam un peisaj... cu copaci.Ne-am apucat fiecare de lucru , cum s-a priceput.Mie imi placea ce desenasem. Catre sfarsitul orei, a trecut pe la fiecare elev, sa vada  ce a desenat.S-a asezat si in banca mea.. A privit desenul ,a luat guma si s-a apucat sa ...stearga .Si sterge, si sterge , pana la ultima frunza."Ai ceva talent la desen",zice."Sunt mult mai frumosi asa".Nu am putut sa-i raspund.Aveam un nod mare in gat si lacrimile mi se innodau in barba..De atunci, de cate ori am ocazia, desenez copaci desfrunziti.Si-mi plac!



         Vaza cu copac desfrunzit  

4 comentarii:

  1. Trebuie sa spun ca m-a emotionat atat de tare amintirea!!! Mi s-a facut pielea gainii - genul acela de emotie!! iar lucrarea este atat de frumoasa!! Superbi pomii desfrunziti, intr-adevar!
    Multa bafta la concurs si multumim pentru participare:)
    cu drag,
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, ce frumoasa e! Si vaza, si povestea! Succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult,Florentina.Participi si tu,nu?

    RăspundețiȘtergere