joi, 20 septembrie 2012

VIS DE PRINTESA

Scrisa de Buni (adica de mine),pentru Sofie,drept cadou impreuna cu o saniuta galbena ,cu clopotei,la implinirea varstei de 6 luni.

Mare zarva la Bucuresti,la Sofie acasa.Se pregatesc de plecare." Oare mergem in parc, asa cum facem de obicei? " -se intreba Sofie , nedumerita.Mami o imbraca frumos.Se bucura.Da din picioruse si isi arata gropitele din obrajori si gingiile de babuta.Tati o pune in scoica si o duce la masina . " Aha !! Inseamna ca nu mergem in parc.Ne plimbam cu masina.Poate mergem la Buni si Buni,la Valcea." Mami o mangaie si o pupa. Se linisteste repede si inchide ochisorii....
...Se suie pe un... CAL GALBEN, cu clopotei."Dar ce este un cal?" Nu stie. E prea mica.
Totul in jur e alb,stralucitor.Nameti de zapada pufoasa, ca niste clabuci de sapun se dau la o parte din calea lor.Buni tine calul de capastru sa nu zboare.Ii e frica. Sa nu cada puiul,care chiuie de bucurie." Nu-ti fie teama ,Buni,ca sunt fetita mare".Buni ii da drumul singurica si ea zboara si zboara...printre nori albi..Tati franeaza brusc.Au ajuns la Valcica.Sofi cade de pe....CAL.Incepe sa planga.Mami o mangaie,toti o pupa,ea nu se opreste din plans.Toti intra in curte si Buni o asaza intr-o SANIUTA GALBENA ,CU CLOPOTEI,adusa de Mos Nicolae pentru ea.Sau e un CAL GALBEN?

Povestioara adaptata dupa cea originala, publicata de mama ei pe blogul Sofiei  : sunt-mamica.blogspot.com   "Sofie-printesa sugubeata"




Sofie pe...CALUL GALBEN












Alegeti  printr-un click,din cele 3 variante: Postarea este neinteresanta,frumoasa sau f.frumoasa
Astept ,de asemenea, parerile si sugestiile voastre in legatura cu blogul.

2 comentarii:

  1. Vai ce frumos!!!! Eu am primit o saniuta cu bleu:D. O mai am si acum si desi nu am mai reusit sa o folosesc in ultimii ani sper anul acesta macar sa o pot scoate la o plimbare doua:)). Am si poza pe saniuta.. aveam vreo 9 luni, cam asa:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,Ruxi.Cred ca toti ne regasim in asemenea povestioare.Si eu am avut una galbena si de aceea i-am spus sotului meu sa o vopseasca asa.Pupici

    RăspundețiȘtergere